Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку лікаря

Автор(и)

  • O. S. Sherbinska Національна медична академія післядипломної освіти імені П.Л. Шупика МОЗ України, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15574/10.15574/HW.2016.114.119

Ключові слова:

методи активного навчання, безперервний професійний розвиток, стиль навчання

Анотація

У статті надано інформацію про основні методи активного навчання у межах безперервного професійного розвитку лікарів та шляхи заохочення до них слухачів.

Посилання

Derev’ianko LI, Vasylieva LA, Pivnova NV. 2009. Vymohy sohodennia do problemy pisliadyplomnoi osvity. Materialy uchbovo-metodychnoi konferentsii «Aktualni pytannia pisliadyplomnoi osvity v Ukraini». Kharkiv:99–100.

Dolzhenko MN, Robert Bender. 2014. Distantsionnoe obuchenie v sisteme meditsinskogo poslediplomnogo obrazovaniya v Ukraine. 3b. nauk, prats spIvrobItnikIv KMAPO Im. P.L. Shupika. K:546–550.

Lipkan HM, Sakun TL, Zaika IM. 2013. Deiaki pytannia optymizatsii navchalnoho protsesu. Zb. nauk. prats spivrobitnykiv KMAPO im. P.L. Shupyka. K:1069–1072.

Macheret YeL, Chupryna HM, Korkushko OO. 2004. Napriamky optymizatsii navchalnoho protsesu na klinichnii kafedri. Zb. nauk. prats spivrobitnykiv KMAPO im. P.L. Shupyka. K:546–550.

Pidaev AV, Perederiy VG. 2004. Bolonskiy protsess v Evrope. Chto eto takoe i nuzhen li on Ukraine? Vozmozhna li integratsiya meditsinskogo obrazovaniya Ukrainyi v Evropeyskoe obrazovatelnoe prostranstvo? Odessa, Odes. gos. med. un-t:192.

Номер

Розділ

Безперервна професійна освіта лікарів в Україні